Actie tevreden of terugbetaald Q422 FAQ

Vragen over het gebruik van je stofzuigers? Stel ze hier!

Hoe kan ik deelnemen aan deze actie?

Koop een een deelnemend actiemodel bij een van de deelnemende winkels. Registreer je binnen de 30 dagen op onze website om tips & tricks te ontvangen. Als je binnen de 60 dagen na aankoop toch ontevreden bent met je aankoop, kan je deze retourneren betalen wij de volledige aankoop van de Hoover stofzuiger terug. Als je je stofzuiger wenst te retourneren, dien je het product in zijn oorspronkelijke staat terug te sturen (originele doos, accessoires, handleiding,…). Na registratie ontvang je het retouradres en kan je via een transportbedrijf (BPOST, DHL,…) de retour zelf regelen. Eventuele transport- en/of verzendkosten voor het retourneren worden niet terugbetaald door Hoover.

Tot wanneer kan ik deelnemen aan deze actie?

De actie start op 21 november 2022 en eindigt 21 januari 2022. Je kan je product retourneren t.e.m. 21 maart 2023.

Ik heb mijn stofzuiger 25 dagen geleden gekocht. Moet ik mijn retour via de winkel of Hoover doen?

Afhankelijk van waar je de stofzuiger hebt gekocht, dien je je retour via de winkel te doen. Vul het retourformulier in om te weten of je de retour via de winkel of Hoover kan doen.

Mijn stofzuiger is kapot, wat nu?

Neem contact met de winkel waar je je stofzuiger hebt gekocht. Zij zullen je verder helpen en eventueel een nieuwe stofzuiger opsturen.

Ik ontbreek een accessoire, wie kan mij hierbij helpen?

Neem contact met de winkel waar je je stofzuiger hebt gekocht. Zij zullen je verder helpen en de ontbrekende accessoires opsturen.

Ik ontvang mijn stofzuiger pas over 2 weken, wanneer begint mijn proefperiode?

Je proefperiode begint bij ontvangst/levering van de stofzuiger. Hou je leveringsbewijs goed bij indien je je stofzuiger wenst te retourneren want deze zou gevraagd kunnen worden.

Wie kan ik contacteren als ik een vraag heb over mijn stofzuiger?

Je kan de marketingafdeling van Hoover contacteren via haier.benelux@haier-europe.com