Actie tevreden of terugbetaald Q422 Voorwaarden

TEVREDEN OF TERUGBETAALD!

Koop een Hoover steelstofzuiger, stofzuiger met zak of zonder zak bij een van de deelnemende retailers. Als je niet tevreden bent met je aankoop, kan je deze binnen de 60 dagen retourneren.

Koop nu je toestel en meld je aan voor de promotie

Geldig voor aankopen van 21/11/2022 t.e.m. 21/01/2023. Registratie mogelijk t.e.m. 21/03/2023.

Deelnemende producten:

HF322TP
HF322TH
HF522STH
HF522STP
HF522STHE
HF910P
HF920P
HE310HM
HE320PET
HE330ALG
HE510HM
HE520PET
HE530ALG
HE720PET
HP310HM
HP330ALG

Hoover stofzuiger gekocht?

In aanmerking komen voor de actie tevreden of terugbetaald? Registreer je aankoop.

Niet tevreden met je aankoop? Meld je binnen de 60 dagen na aankoop aan voor een retour.

Voorwaarden Hoover actie tevreden of terugbetaald 2022

Indien je in de geldige periode een van de onderstaande actiemodellen van Hoover aankoopt, en je niet tevreden bent met je aankoop, kan je deze binnen de 60 dagen retourneren onder bepaalde voorwaarden:

Steelstofzuigers: HF322TP, HF322TH, HF522STH, HF522STP, HF522STHE, HF910P, HF920P
Stofzuiger met zak: HE310HM, HE320PET, HE330ALG, HE510HM, HE520PET, HE530ALG, HE720PET
Stofzuiger zonder zak: HP310HM, HP330ALG

Geldig voor aankopen van 21/11/2022 t.e.m. 21/01/2023. Registratie mogelijk t.e.m. 21/03/2023.

Deze actie geldt uitsluitend op producten die gekocht zijn bij de volgende deelnemende winkels: Bol.com, Coolblue, Electro Depot, HiFi, Ihpo, Krëfel, MediaMarkt, Molécule, Unigro en Vanden Borre.

Uitsluitend voldoende gefrankeerde, geretourneerde toestellen vergezeld van een compleet ingevuld retourformulier én het originele aankoopbewijs worden in behandeling genomen.

Het toestel dient in perfecte staat te zijn en in de originele, onbeschadigde verpakking inclusief alle bijbehorende accessoires te worden verstuurd.
Pak je product goed en stevig in. Daarvoor gebruik je het liefst de originele verpakking en plaats deze in een extra stevige doos. Zo houd je je product schadevrij en kunnen we er misschien nog iemand anders mee blij maken. We bekijken de staat van je teruggestuurde product en bepalen aan de hand daarvan wat de waardevermindering is.

Haier Candy Hoover kan in geen geval verantwoordelijk gehouden worden voor het foutief invoeren van gegevens, voor leveringsproblemen of het verlies van post. Eventuele transport- en/of verzendkosten voor het retourneren worden niet terugbetaald door Hoover.

Uitsluitend geregistreerde aankopen vergezeld van een kopie van het aankoopbewijs worden in behandeling genomen. In het geval de deelnemer het ontbrekende materiaal niet binnen 10 werkdagen na online registratie nazendt of onvoldoende aanvult, vervalt de deelname aan de actie, zonder dat daardoor enige aanspraak ontstaat op schadevergoeding of vervangende actie, in wat voor vorm dan ook. Onvolledige inzendingen, onjuiste inzendingen die niet voldoen aan de voorwaarden én inzendingen na de uiterste inzenddatum van 21/03/2023 worden niet gehonoreerd.

De retour is enkel mogelijk middels een bankoverschrijving en niet middels een contante betaling of per cheque.

Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties en geldt niet op tweedehands- en/of tweedekeuzeproducten (B-keuze). Deze actie geldt enkel op unieke producten. Dit betekent dat er geen dubbele aanvragen met hetzelfde serienummer ingediend kunnen worden. Indien de terugbetaling reeds is betaald, dient het bedrag terug gestort te worden.

Haier kan niet aansprakelijk worden gesteld voor onjuiste informatie/gegevens die door de deelnemer zijn ingezonden.Haier Benelux N.V. is niet verantwoordelijk voor de beschikbaarheid van de actiemodellen bij de winkel en webshops van aangesloten retailers. Mochten binnen de actieperiode de actiemodellen niet voorradig zijn, ontstaat geen mogelijkheid later nog deel te nemen aan deze actie.

Voor de uitvoering van deze actie maakt Haier gebruik van de diensten van een uitvoerend bedrijf. Dit bedrijf is met inachtneming van de privacywetgeving gerechtigd de ingezonden documenten en bijlagen te verwerken en de data daaruit in te zien en te verwerken. Mochten er vragen ontstaan of bijlagen ontbreken, dan kan dit uitvoerend bedrijf daarover contact met je opnemen.

Persoonlijke gegevens zoals naam, adres, enz. worden door Haier Benelux en de door haar ingeschakelde hulppersonen strikt vertrouwelijk behandeld. Deze informatie wordt niet aan derden doorgegeven.

Haier, de door haar ingeschakelde hulppersonen en derden kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor uit de actie voortvloeiende handeling en/of kosten van de deelnemer. Haier en de door haar ingeschakelde hulppersonen en derden kunnen bovendien niet aansprakelijk wordenn gesteld door (of namens) de deelnemer voor enige schade, direct of indirect, veroorzaakt door of op enige wijze verband houdend met deze actie, waaronder het niet of niet tijdig verstrekken van de terugbetaling.

Haier behoudt zich het recht voor de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen of de actie eerder te beëindigen. Haier is in geval van wijziging of beëindiging niet gehouden tot enige schadevergoeding of vervangende actie, in welke vorm dan ook. Persoonlijke gegevens kunnen steeds aangepast of verwijderd worden door contact op te nemen met Haier. Vragen en/of opmerkingen aangaande reeds ingediende aanvragen kun je melden via info@haierhome.be